01
Trebate pomoć?

Podrška

Dragi korisnici,

Razumijemo da pri korištenju informatičkih usluga ponekad možete naići na poteškoće ili imati dodatna pitanja.

Zato smo ovdje za vas – naš tim tehničke podrške spreman je pružiti vam pomoć i podršku kad god vam je potrebna.

Kako bismo vam pružili što bržu i efikasniju podršku, preporučujemo korištenje naše usluge virtualne podrške putem alata AnyDesk.

Ovaj program omogućuje našim stručnjacima da se sigurno i udaljeno povežu s vašim računalom, dijagnosticiraju problem i pronađu rješenje u najkraćem mogućem roku.

Instalacija i korištenje AnyDeska je vrlo jednostavno. Pripremili smo kratki video tutorial koji će vas voditi kroz proces korak po korak:

Ako iz bilo kojeg razloga ne možete koristiti AnyDesk ili preferirate druge metode komunikacije, naš tim je dostupan i putem telefona ili e-maila.

Kontaktirajte nas na:

Naši agenti tehničke podrške rado će odgovoriti na sva vaša pitanja, pružiti savjete i upute te vas voditi kroz rješavanje bilo kakvih poteškoća s kojima se susrećete.

Radno vrijeme naše podrške je od ponedjeljka do petka, od 8:00 do 16:00 sati. Izvan radnog vremena možete nam poslati upit putem e-maila i potrudit ćemo se odgovoriti u najkraćem mogućem roku.

Na AdriaticInfo-u, zadovoljstvo naših korisnika nam je na prvom mjestu. Ukoliko u bilo kojem trenutku niste zadovoljni kvalitetom naše podrške, molimo vas da nas o tome obavijestite kako bismo mogli poduzeti korake za poboljšanje našeg servisa.

Zahvaljujemo vam na povjerenju i veselimo se mogućnosti da vam pomognemo u ostvarivanju vaših ciljeva.

Vaš AdriaticInfo tim

Trebate Ponudu?