01
Trebate pomoć?
Podrška
Dragi korisnici,
Razumijemo da pri korištenju informatičkih usluga ponekad možete naići na poteškoće ili imati dodatna pitanja.
Zato smo ovdje za vas – naš tim tehničke podrške spreman je pružiti vam pomoć i podršku kad god vam je potrebna.
Kako bismo vam pružili što bržu i efikasniju podršku, preporučujemo korištenje naše usluge virtualne podrške putem alata AnyDesk.
Ovaj program omogućuje našim stručnjacima da se sigurno i udaljeno povežu s vašim računalom, dijagnosticiraju problem i pronađu rješenje u najkraćem mogućem roku.
Instalacija i korištenje AnyDeska je vrlo jednostavno. Pripremili smo kratki video tutorial koji će vas voditi kroz proces korak po korak:
Ako iz bilo kojeg razloga ne možete koristiti AnyDesk ili preferirate druge metode komunikacije, naš tim je dostupan i putem telefona ili e-maila.
Kontaktirajte nas na:
-
- Telefon: 091 603 8110
-
- E-mail: info@adriaticinfo.hr
Naši agenti tehničke podrške rado će odgovoriti na sva vaša pitanja, pružiti savjete i upute te vas voditi kroz rješavanje bilo kakvih poteškoća s kojima se susrećete.
Radno vrijeme naše podrške je od ponedjeljka do petka, od 8:00 do 16:00 sati. Izvan radnog vremena možete nam poslati upit putem e-maila i potrudit ćemo se odgovoriti u najkraćem mogućem roku.
Na AdriaticInfo-u, zadovoljstvo naših korisnika nam je na prvom mjestu. Ukoliko u bilo kojem trenutku niste zadovoljni kvalitetom naše podrške, molimo vas da nas o tome obavijestite kako bismo mogli poduzeti korake za poboljšanje našeg servisa.
Zahvaljujemo vam na povjerenju i veselimo se mogućnosti da vam pomognemo u ostvarivanju vaših ciljeva.
Vaš AdriaticInfo tim